Meeting Au Pairs! :) - Reisverslag uit Castlebar, Ierland van Marjolein Koevoet - WaarBenJij.nu Meeting Au Pairs! :) - Reisverslag uit Castlebar, Ierland van Marjolein Koevoet - WaarBenJij.nu

Meeting Au Pairs! :)

Door: Marjolein Koevoet

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 September 2015 | Ierland, Castlebar

24-08-2015
De kids worden vandaag opgehaald door hun oom Michael. Ze gaan naar Westport house, dat is een soorrt mega speeltuin met enorme glijvanen en water dingen enzo. Dat betekend dus dat ik de middag vrij ben! Ik heb inmiddels contact met de Au Pairs. Ik zit nu in de whatsapp groep: Briliant au pairs. Toevallig was Marti vrij vandaag dus heb ik met haar afgesproken. We gingen samen lunchen in het centrum en we hebben een rondje om het meer gewandeld. Na het rondje is ze weer naar huis gegaan omdat ze weer aan het werk moest. Ik ben toen ook maar naar huis gegaan want om nou alleen in het centrum rond te hangen is ook niet zo leuk. De kids kwamen pas laat thuis dus heb ik voor mezelf gekookt. Toen ze eenmaal thuis waren hebben we met zijn 3en een kinderfilm gekeken en toen zijn we gaan slapen.

27-08-2015
Vandaag leek een simpele dag te worden. Kids aan hun huiswerk, bakje thee erbij. Boekje lezen, Netflix kijken. All that jazz. Tot Maria op het geniale idee kwam om me in te schrijven op een datingsite. Ik ben nu ingeschreven op een site die heet "Plenty of fish". Hoe komen ze erop!! Maria begint aan de vleeskeuring terwijl ik met de lunch bezig ben. Ik hoor vanuit de zitkamer; nope, nope, nope, IEUWWW NOOO, nope nope... En toen na een korte stilte; MARJOLEIN!!!!!!!! ik kom aangerend omdat ik denk dat er iets aan de hand is, maar ze had een leuke kerel gevonden. En leuk was tie! Alleen woonde die Dublin, en aangezien dat 3,5 uur met de trein is.... nope. Na het avondeten had ik met 3 andere Au Pairs afgesproken. We gingen naar Irish House, een Ierse pub. Ze waren alle 3 Spaans. 2 Ervan zitten hier nu bijna een jaar en de andere was gister pas aan gekomen. Het was een gezellige avond en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik heel veel leuke weekenden en uitjes voor de boeg heb!


  • 03 September 2015 - 17:20

    Pim:

    Goed te horen dat je je draai gevonden hebt...en tof dat je wat contacten buiten het gezin hebt...veel plezier verder hè!!

  • 07 September 2015 - 11:26

    Niek Hospers:

    Hoihoi,

    Erg leuk dat je inmiddels kennis hebt kunnen maken met wat andere au pairs. Op de foto's die ik tot nog toe heb gezien bevalt het prima. Belangrijk denk ik! Uit alle reisverslagen die ik tot nog toe heb gelezen komt één ding naar voren: enthousiast. Probeer dat zo te houden.

    Gr,
    Niek Hospers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Vanaf nu probeer ik iedere reis die ik maak, hier bij te houden. Dit zal niet altijd even goed lukken, maar ik doe mijn best!

Actief sinds 25 April 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 7284

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 15 Augustus 2016

Au pair in Ierland

03 Mei 2013 - 01 November 2013

Stage in Spanje

Landen bezocht: