Nog 10 nachtjes slapen! :) - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Marjolein Koevoet - WaarBenJij.nu Nog 10 nachtjes slapen! :) - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Marjolein Koevoet - WaarBenJij.nu

Nog 10 nachtjes slapen! :)

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 Augustus 2015 | Nederland, Oudenbosch

Nog even een blog vlak voor vertrek om iedereen op de hoogte te houden!

Reisverzekering, Check!
Vliegticket, Check!
Bus Treinreis, Check!
Zorgverzekering, Check!
EHBO voor kinderen, Check!
Au pair workshop, Check!
Regenpak, Check!

Klinkt alsof ik klaar ben voor vertrek. En dat ben ik ook!
De laatste twee weken gebruik ik dan ook uitgebreid om afscheid te nemen van vrienden en familie. Volle agenda en drukke dagen.

Vorige week heb ik nog een derde skype gesprek gehad met de Quinns. Het zoontje kwam even hoi zeggen en ging weer verder voetballen buiten. Het dochtertje stond op het punt om opgehaald te worden voor een logeerpartijtje. Dus het gesprek was met de ouders, praktische zaken dus. Wat moet ik allemaal mee nemen, wat kan thuis blijven, hoe laat pikken ze me op van het treinstation, dat soort dingen. Wederom een gezellig gesprek! Het gevoel zit dus nog steeds goed.

De familie is voor mijn aankomst nog even 2 weken op vakantie in Frankrijk en ze komen de 14e terug. Alles sluit dus mooi op elkaar aan!

Mijn verwachtingen:
De eerste twee weken dat ik in Castlebar ben hebben de kinderen nog geen school. Het is dus ook voor mij nog even vakantie. Zo heb ik mooi alle tijd om de kids te leren kennen en samen leuke dingen te gaan doen alvorens het echte werk gaat beginnen.

Al met al, ik heb er super veel zin in!