Vertrek, aankomst, eerste indruk - Reisverslag uit Cambrils, Spanje van Marjolein Koevoet - WaarBenJij.nu Vertrek, aankomst, eerste indruk - Reisverslag uit Cambrils, Spanje van Marjolein Koevoet - WaarBenJij.nu

Vertrek, aankomst, eerste indruk

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

03 Mei 2013 | Spanje, Cambrils

Hoi mensen!!

Zoals beloofd is hier mijn eerste reisverslag. Ik ben vanmorgen vroeg vertrokken om file te voorkomen. Dit is ook gelukt waardoor we om kwart over 7 al op het vliegveld stonden in Eindhoven. Na een paar minuten kwamen mijn reisgenootjes Joanne en Deborah ook aan.
Na de bagage drop-off hebben we nog wat gedronken en toen was het tijd om afscheid te nemen van de families! Eenmaal afscheid genomen liepen we met zijn 3en de gang door, de hoek om en klaar om onze handtassen te laten controleren.
Eenmaal bij de gate, kreeg Joanne een whatsapp van haar moeder dat we naar boven moesten kijken voor we het vliegtuig in stapte. Daar stonden de families nog om ons uit te zwaaien.

De vlucht verliep snel en gemakkelijk. We waren 10 minuten eerder op bestemming dan gepland. Daar stond onze Brits-Spaanse collega Paul op ons te wachten met de Jeep. Hij bracht ons naar het appartement boven het kantoor. Omdat ik de enige was die Engels kan praten mocht ik voorin zitten. Heb een leuk praatje kunnen houden met Paul. De andere meiden konden er vrij weinig van verstaan omdat ze zowat weg waaide achterin die Jeep, hahaha.

Het appartement leek van de buitenkant heel erg klein, maar eenmaal een voet binnen gezet te hebben, viel het wel mee. Er zijn twee slaapkamers, badkamertje en een keuken. De douche is zo onwijs krap dat je niet eens kan bukken om je tenen te wassen!!

We hebben inmiddels onze spulletjes allemaal opgeborgen in de kast en op de plankjes, de eerste boodschappen zijn gedaan en we hebben lekker pizza gegeten in een Mexicaans restaurantje waarna we korte wandeling op het strand hebben gemaakt. Het was toch best al wel frisjes geworden..

Morgen en overmorgen zijn we nog vrij en maandag wordt de eerste werkdag. Ik ga jullie volgende week weer een update geven van hoe het werken zelf is. Daarna probeer ik iedere week een verslagje te maken..
Leuk voor later hahaha!!


¡Nos Vemos!

  • 12 Mei 2013 - 15:39

    Sabrine De Weerdt Cingel College:

    Marjolein,

    Fijn dat het begin zo goed is gegaan.
    Ben benieuwd naar jullie werkzaamheden.
    Succes.

    vriendelijke groet,

    S. de Weerdt
    Cingel College

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Vanaf nu probeer ik iedere reis die ik maak, hier bij te houden. Dit zal niet altijd even goed lukken, maar ik doe mijn best!

Actief sinds 25 April 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7326

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 15 Augustus 2016

Au pair in Ierland

03 Mei 2013 - 01 November 2013

Stage in Spanje

Landen bezocht: